なんか、飛んでる。

misfire10.exblog.jp

禁じられた色彩

The wounds on your hands never seem to heal
あなたの手の傷はけっして治らないだろう

I thought all I needed was to believe
僕は信じてさえいればいいと思ってた

Here am I,a lifetime away from you
あなたと一生距てられたぼくがここにいる

The blood of Christ,or the beat of my heart
キリストの血か、それとも僕の心臓の鼓動?

My love wears forbidden colours
僕の愛は禁じられた色彩を帯びる

My life believes[in you once again]
僕の生はもう一度あなたを信じる



Senseless years thunder by
無意味な歳月が瞬時に過ぎ

Millions are willing to give their lives for you
無数の人々がよろこんで命をあなたに捧げる

Does nothing live on?
生き残るものはなにもないのか?



Learning to cope with feelings aroused in me
自分の中にわきおこる感情を処理する術を覚えようと

My hands in the soil,buried inside of myself
自分の中に埋められた土くれに手をつっこむ

My love wears forbidden colours
僕の愛は禁じられた色彩を帯びる

My life believes[in you once again]
僕の生はもう一度あなたを信じる


I'll go walking in circles
足元の土すら信じきれず

While doubting the very ground beneath me
それでも全てのことに盲目的な信仰を示そうとしながら

Trying show unquestioning faith in everything
何度も同じ地点にたち戻ってしまう


Here am I,a lifetime away from you
あなたと一生距てられたぼくがここにいる

The blood of Christ, or a change of heart
キリストの血か、それとも心の変化?

My love wears forbidden colours
僕の血は禁じられた色彩を帯びる

My life believes[in you once again]
僕の生は、もう一度あなたを信じる
[PR]
トラックバックURL : http://misfire10.exblog.jp/tb/4575748
トラックバックする(会員専用) [ヘルプ]
※このブログはトラックバック承認制を適用しています。 ブログの持ち主が承認するまでトラックバックは表示されません。
by satten0324 | 2006-11-19 11:18 | 歌詞・メモ | Trackback